διεύθυνση επικοινωνίας delios2010@gmail.com

26 Σεπ 2012

«Αναλαμβάνεις ρε πούσ... την ευθύνη ότι είναι έτσι όπως τα γράφεις;»

«Δεν βάλλομαι εγώ, βάλλεται ο θέσμος του Προέδρου της Βουλής», τόνισε ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης μιλώντας στους δημοσιογράφους που καλύπτουν το κοινοβουλευτικό ρεπορτάζ για την υπόθεση αγοραπωλησίας στην οποία φέρεται να εμπλέκεται από δύο καταθέσεις στη δικαιοσύνη και στο ΣΔΟΕ.
  Ο κ. Μεϊμαράκης επέμεινε ότι είναι καθαρός, σημειώνοντας πως οι αρμόδιες υπηρεσίες ήδη τον έχουν ελέγξει και δεν έχουν βρει το παραμικρό.
  Πρόκειται για «αλήτικη, μαφιόζικη κι εκβιαστική επίθεση εναντίον μου», είπε ο κ. Μεϊμαράκης και αναρωτήθηκε για την σκοπιμότητα που εξυπηρετούν όσοι διακινούν αυτά τα σενάρια και τα σχετικά δημοσιεύματα.

  Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεσε ο ισχυρισμός του κ. Μεϊμαράκη - ο οποίος αποφάσισε να αναθέσει τα καθήκοντά του στους αντιπροέδρους της Βουλής μέχρι να διαλευκανθεί η υπόθεση- ότι η επίθεση εναντίον του εντάσσεται σε οργανωμένο σχέδιο αποσταθεροποίησης στην πιο κρίσιμη στιγμή της χώρας.

Επισήμανε ότι στόχος της επίθεσης «δεν είναι ο Μεϊμαράκης αλλά ο θεσμός του Προέδρου της Βουλής» ενώ σε ερώτηση για το αν πίσω από τις επιθέσεις που δέχεται κρύβεται το «λόμπι της δραχμής» εξήγησε ότι «το κουστούμι του Προέδρου δεν μου επιτρέπει να απαντήσω».

Σε έντονο ύφος ο κ. Μεϊμαράκης τόνισε: «Εγώ δεν είμαι για τα σαλόνια αλλά για την αρένα. Θα κάνω ό,τι χρειαστεί στην αρένα για να λάμψει η αλήθεια» και συμπλήρωσε με νόημα: «Ξέρω που πάω να δώσω μάχη για αυτό δεν θα με περιορίσει το κουστούμι του Προέδρου, το πετάω αμα λάχει, δεν θα μου περιορίσει τη δική μου μάχη στην αρένα», υπαινισσόμενος ότι δεν αποκλείεται να υποβάλλει την παραίτησή του από την προεδρία της Βουλής.
Επιπροσθέτως, σημείωσε ότι με το Μέγαρο Μαξίμου όχι μονο δεν έχει πρόβλημα «αντιθέτως συμπορευόμαστε στην προσπάθεια αντιμετώπισης όσων επιχειρούν να αποσταθεροποιήσουν την χώρα».

Ο κ. Μεϊμαράκης έκανε επίθεση και στο Νίκο Χατζηνικολάου, εκδότη της εφημερίδας Real News η οποία αποκάλυψε τις καταθέσεις οι οποίες εμπλέκουν τον ίδιο και τους κυρίους Γιώργο Βουλγαράκη και Μιχάλη Λιάπη.
«Αναλαμβάνεις ρε πούσ...  την ευθύνη ότι είναι έτσι όπως τα γράφεις;», αναρωτήθηκε ο πρόεδρος της Βουλής...
 http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=225664

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου